En glad gubbe på "stickan" (ägglossningstest)

Efter att ha gett upp hoppet, mer eller mindre, tog jag mitt ägglossningstest på ren rutin igårkväll. Medans de låg och "verkade" passade jag på att borsta tänderna.. Redan vid den punkten va ja inställd på att skrämen skulle visa resultat "rund ring" = ingen närhet till ÄL.
Efter att ha gjort kvar min kvällsproducedur med tänder och sminkborttagning kollade jag lite snabbt på svaret och ser en glad gubbe! Jag trodde jag såg i syne och va tvungen att kolla igen, och igen, och igen.. Sen öppnade jag toalettdörren och skrek "jag har ägglossning snart"..
Tror sambon min fick en smärre hjärtinfarkt.. Han hade väll, precis som jag, räknat med att det inte blir något denna månad heller.. Tyvärr ger man ju mer eller mindre upp hoppet efter ett tag.. Man fortsätter på ren rutin men inne i kroppen har man gett upp.
Sen vart de snabba muggar.. Vi måste få till det, så mycket de går, så ofta det går.. Allt för att maximera chanserna... Risken för prestationsångest är ju rätt hög haha!
Vi har varit inne i en "deppmode" där ingen av oss varit sugna på något alls, knappt så vi ville se varandra.. att försöka få barn är bland de svåraste och mest jobbiga jag har varit med om.. Man får alltid treva i blindo i hopp om att det ska bli något.. Än sålänge har ju inte vi fått något "plus på stickan".. Men man får ju inte ge upp, eller hur?
 
Jag har nu gjort av med 2 paket CB ägglossningstest denna månad, dyrt satan är de.. Kan de dock va värt de?
Hade en billigare "kopia" förra månaden, känns som ja testat dom flesta nu, den gav ju inget resultat ialf :/
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0